Helaas zijn de weerberichten voor aanstaande zondag (19 maart) niet goed en daarom wijken we uit naar een week later (26 maart).

Zondag 26 maart gaan we officieel het logo van Kanjers voor Kanjers op de luchtballon van Stichting Onze Ballon onthullen. In het najaar van 2016 is Stichting Kanjers voor Kanjers een samenwerkingsverband gestart met Stichting Onze Ballon om samen zoveel mogelijk kinderen te kunnen laten genieten van een geweldige ballonvaart.

Op 26 maart gaan we niet alleen het logo op de ballon onthullen, maar mogen enkele kinderen die een extraatje verdienen de geweldige ervaring van 'wind in je haren' meemaken. We willen deze kinderen niet alleen de bijzondere ervaring van een ballonvaart laten beleven, maar zou het niet ontzettend leuk zijn als er veel mensen bij aanwezig zijn?  De ballonvaart zal plaatsvinden bij Erve Kots en het opstijgen van de ballon staat gepland om 18.00 uur.

We hopen op een grote opkomst, ben jij er bij?

Details:
Datum:       26 maart 2017
Locatie:      Herberg Erve Kots, Eimersweg 4, 7137 HG Lievelde
Opstijgen:  18.00 uur

N.B.  Bij slecht weer wijken we uit naar een andere datum.