Op deze pagina:

• Hoe dien je een projectaanvraag in?
  • Ik wil sponsor worden!
  • Ik wil vrijwilliger worden!
  • Neem contact met mij op!
  • Overige gegevens.

Kanjers voor Kanjers

De Pas 40
7123 AG Aalten
Nederland

info@kanjersvoorkanjers.nl

Feest voor Robin
Project aanvragen?

Hoe dien ik een projectaanvraag in?

Kanjers voor Kanjers streeft naar een laagdrempelige aanpak, bij de aanvraag van projecten. Simpel een e-mail naar projectcommissie@kanjersvoorkanjers.nl is voldoende om uw aanvraag in gang te zetten.

We loodsen u graag door de beoordeling van uw aanvraag en een persoonlijk gesprek maakt altijd onderdeel uit van onze werkwijze.

De aandachtsgebieden en richtlijnen, waarop wij uw aanvraag beoordelen, zijn omschreven in onze richtlijnen voor het toekennen van een project. U kunt deze hieronder downloaden en lezen.

Kanjers Paraglidingsml

Ik wil sponsor worden!

Voor onze sponsoren hebben we een aantal uitgebreide sponsorpakketten ontwikkeld. U heeft keuze uit Super Kanjer sponsor, Kanjer sponsor en sponsor.

Ook bestaat de mogelijkheid om deelnemers aan onze challenges sponsoren. Met een bedrag van meer dan € 100 komt uw naam en logo op de site van de challenge.

Laat u uitgebreid informeren over de sponsorpakketten en/of het sponsoren in natura van onze Stichting. Stuur een e-mail naar sponsorcommissie@kanjersvoorkanjers.nl en wij nemen contact met u op over de mogelijkheden.

Bekijk de bedrijven waar we nu mee samenwerken. We zijn trots op onze sponsoren.

Jeugclinicteam

Ik wil vrijwilliger worden!

We zijn voortdurend op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers die een steentje bij willen dragen.

Wil je ons helpen en vrijwilliger worden van Kanjers voor Kanjers, stuur dan een e-mail naar info@kanjersvoorkanjers.nl en motiveer waarom jij graag vrijwilliger wilt worden bij Kanjers voor Kanjers.

Neem contact met ons op

Heeft u een vraag? Wij komen graag met u in contact. Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Factuuradres

Kanjers voor Kanjers