Kanjers voor Kanjers logo

Kanjers voor Kanjers | Nieuwsbrief Voorjaar 2015

De Mont Ventoux: Strijdtoneel voor de Tristan Hoffman Challenge 2015
21,4 kilometer lang, de top ligt op 1912 m, het hoogteverschil is 1639 m en hij stijgt gemiddeld 7,6 procent: de Mont Ventoux. De reus van de Provence in Zuid-Frankrijk is een berg om u tegen te zeggen. Vrijdag 26 juni is de Mont Ventoux het decor van de Tristan Hoffman Challenge 2015. Maar liefst 96 wielrenners, hardlopers en wandelaars beklimmen de berg voor Kanjers.
Een nieuwe fiets voor Harm!
In 2011 kreeg Harm een nieuwe fiets. Inmiddels is hij daar te groot voor geworden. Binnenkort krijgt hij een nieuwe fiets. Kanjers voor Kanjers hoopt iemand anders blij te kunnen maken met de 'oude' fiets van Harm.
Tizm Webdesign gaat voor een tevreden gebruiker
Ron Beskers van Tizm Webdesign uit Lichtenvoorde vindt het een uitdaging om tools te ontwikkelen voor de gebruiker die eenvoudig zijn om mee te werken. De superkanjersponsor van Kanjers voor Kanjers van het eerste uur is een onmisbare schakel voor de stichting.
Doe mee! Kanjer Dirt Challenge op 13 september!
Op zondag 13 september wordt voor de tweede keer de Kanjer Dirt Challenge georganiseerd. De Kanjer Dirt Challenge is een obstacle run voor kinderen vanaf ongeveer zes jaar. Een actief en superleuk evenement voor het goede doel!
Ambassadeur en internationaal autocoureur Stef Dusseldorp
Toen Stef Dusseldorp in 2009 werd gevraagd om ambassadeur te worden van Kanjers hoefde hij geen moment te twijfelen: “Ik kende de initiatiefnemers van de stichting uit deze regio goed. Het is erg leuk dat ik als sporter iets voor het hulpbehoevende kind kan doen.”
Vrijwilliger in de schijnwerpers: Jacco van Wijngaarden
Enthousiast en sportief. Deze woorden kenmerken vrijwilliger Jacco van Wijngaarden, die zich al jaren inzet voor Kanjers. Hij is trainer en coördinator van de Jeugd MTB-clinics en begeleidt deelnemers aan de Tristan Hoffman Challenge.
Volg Kanjers voor Kanjers op Instagram
Kanjers voor Kanjers is ook op Instagram te vinden. Wil je ons volgen?