Kanjers voor Kanjers logo

Kanjers voor Kanjers | Nieuwsbrief najaar 2015

22 november: het Achterhoek WielerSpektakel
We nodigen u en uw gezin graag uit op zondag 22 november. Breng ook een bezoek aan het Achterhoek WielerSpektakel georganiseerd door Kanjers voor Kanjers. Bewonder de stunts, geniet van de wedstrijden of neem deel aan de veldtoertocht! Kinderen kunnen deelnemen aan Jeugd MTB- of BMX-clinics en voor de allerkleinsten is er zelfs een Strider loopfietsenrace.
Betrokken sponsor: BW-Oost
Al jaren herkent BW-Oost zich in de waarden die Kanjers voor Kanjers nastreeft. Reden voor BW-Oost om Kanjers voor Kanjers te sponsoren. Eigenaar Peter Kuiper vertelt u meer over zijn bedrijf.
Geef je op voor de Tristan Hoffman Challenge 2016
Houd je van wielrennen, hardlopen of wandelen? Zoek je een bijzondere uitdaging voor 2016? En vind je het ook belangrijk dat kinderen kunnen sporten en spelen? Dan is de Tristan Hoffman Challenge hét evenement voor jou! Op vrijdag 24 juni 2016 bedwingen we de Col de la Madeleine in Frankrijk voor het goede doel Kanjers voor Kanjers. En jij kunt daarbij zijn!
Vrijwilliger in de schijnwerpers: Geert te Brummelstroete
Al jaren is hij betrokken bij Kanjers voor Kanjers. Als er iets wordt georganiseerd kan altijd een beroep worden gedaan op hem. Wij willen u graag voorstellen aan Geert te Brummelstroete.
Kanjer Dirt Challenge: Groot Succes!
Zondag 12 september was een topdag! Maar liefst 170 kinderen gingen bij de Kanjer Dirt Challenge een geweldige uitdaging aan. De Kanjer Dirt Challenge gemist? De datum voor 2016 staat al weer vast.
Waterpret dankzij Kanjers voor Kanjers
Kanjers voor Kanjers ondersteunt graag aanvragen voor kinderen die zwemles op maat nodig hebben. Want hoe belangrijk en heerlijk is het te kunnen zwemmen. Ook steunt Kanjers voor Kanjers zwembad Zonnewater waar gezinnen gebruik kunnen maken van de aangepaste faciliteiten. Een heerlijk gezinsmoment dat wij graag blijven steunen.
Kent u onze ambassadeur Thijs van Amerongen al?
Thijs van Amerongen, 29 jaar jong, opgegroeid in Vorden, één van Nederlands beste veldrijders en ruim 1,5 jaar ambassadeur bij Kanjers voor Kanjers. Hoog tijd dus voor een interview!