Wat kan jij doen?

Door ons te steunen kunnen wij kinderen in Oost-Gelre blij blijven maken. Er zijn verschillende manieren waarop je dit kunt doen. Benieuwd welke manieren dit zijn? Je leest het hieronder.

Kanjer Dirt Challenge | Kind

Doneer

Voor onze inkomsten zijn wij volledig afhankelijk van bijdragen van particulieren en bedrijven. Doordat mensen en bedrijven Kanjers voor Kanjers als doel steunen, hebben wij al veel kinderen in Oost-Gelderland blij mogen maken. Maar veel meer kinderen hebben hier recht op!

Kanjer Mountain Challenge | Lopers

ANBI

Kanjers voor Kanjers is aangemerkt als ANBI (algemeen nut beogende instelling). Dat betekent dat giften aftrekbaar zijn van het belastbare inkomen. Kijk voor meer infomatie op www.belastingdienst.nl/giften.

Vul het donateursformulier in voor een structurele of éénmalige bijdrage. Wij ondersteunen er goede projecten mee!

Kanjer Mountain Challenge | Binnenkomst

KOM IN ACTIE

Alle goede doelen acties, hoe klein of groot ook, zijn voor ons belangrijk. Of je nu een sponsorloop organiseert of zelfgemaakte spullen verkoopt. Met de opbrengsten van jouw actie maak je het mede mogelijk dat Kanjers voor Kanjers nog meer kinderen kan blij maken. Heb je hulp nodig voor je actie? Stuur dan een e-mail naar info@kanjersvoorkanjers.nl. Wij helpen graag mee.

Volleybal | Kanjer Sport Event

WORD VRIJWILLIGER

Wil jij jouw talent, ervaring of contacten ter beschikking stellen om de kleine Kanjers verder te helpen in hun ontwikkeling? Meld je dan aan als vrijwilliger via info@kanjersvoorkanjers.nl. Wij verheugen ons erop met je samen te mogen werken!

Kanjer Dirt Challenge

VOOR BEDRIJVEN

Kanjers voor Kanjers wil kinderen in de Achterhoek blij maken. Hier is geld voor nodig. Omdat wij geen subsidie ontvangen, zijn wij geheel afhankelijk van onder meer giften en sponsoring vanuit het bedrijfsleven. Er zijn verschillende manieren om met uw bedrijf Kanjers voor Kanjers te steunen en zo voor kinderen het plezier van sporten en spelen mogelijk te maken.

Sponsoring in geld
Onze hulp kost geld. Wil jij hier aan bijdragen door middel van een financiële bijdrage? Dat kan op verschillende manieren. Wij vertellen je graag alles over de mogelijkheden. Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem dan contact op met onze Sponsor Commissie via sponsorcommissie@kanjersvoorkanjers.nl.

Sponsoring in natura
Wil jij aan ons helpen door middel van een bijdrage in natura? Dat kan op verschillende manieren. Wij vertellen je graag alles over de diverse mogelijkheden. Wil je meer informatie of een afspraak maken? Neem dan contact op met onze Sponsor Commissie via sponsorcommissie@stichtingkanjersvoorkanjers.nl.