LOGO-THCDé sportieve uitdaging voor het welzijn van het kind! Fietsen, wandelen of hardlopen voor het goede doel. Ga de uitdaging aan ergens in Europa een bergpas te bedwingen én zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel. Maak je eigen dromen en die van vele kinderen waar. Kijk voor meer informatie op www.tristanhoffmanchallenge.nl

LOGO-AWSKanjers voor Kanjers heeft de handen inéén geslagen met WTC De Slinge uit Varsseveld, de Robert Gesink Fanclub en De Radstake en organiseert jaarlijks een uniek wielerevenement voor het complete gezin: het Achterhoek Wielerspektakel. Een wielerspektakel waar iedere wielerliefhebber zijn hart kan ophalen. Ook voor niet-wielerfans is het meer dan de moeite waard. Denk hierbij aan een veldtoertocht, jeugd MTB Clinic, jeugd BMX clinic, Bike Trial- en Fourcross demonstraties, GOW veldritwedstrijd en tot slot een prominentencross. Kijk voor meer informatie op www.achterhoekwielerspektakel.nl

LOGO-SKVKKinderen kennis laten maken met de fietssport. Dat is het doel van de Jeugd MTB Clinics. Elk jaar organiseert Kanjers voor Kanjers in de regio een reeks Jeugd Mountainbike Clinics. Ervaren instructeurs leren enthousiaste kinderen vanaf zes jaar de fijne kneepjes van het vak. Bijvoorbeeld hoe je handig over een modderpad fietst, een boomstronk ontwijkt of een hellinkje neemt. Want fietsen is cool!

Wil je meedoen met een clinic? Dat vinden wij ontzettend leuk! Heb je zelf geen MTB en wil je er één lenen? Dat kan, Kanjers voor Kanjers heeft een aantal fietsen.

Wat moet je doen als je mee wilt doen aan een Jeugd MTB clinic?

Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. waarin je je opgeeft voor de Jeugd MTB clinic en vermeld daarin dan het volgende:
- voor- en achternaam
- leeftijd
- lengte
- wil je van Kanjers voor Kanjers een MTB lenen?
- wil je van Kanjers voor Kanjers een helm lenen?

We zien je heel graag bij onze Jeugd MTB clinics!

Veel fietsplezier!

Kanjers voor Kanjers organiseert dit jaar voor de derde keer dit gave evenement voor kids: de Kanjer Dirt Challenge op 11 juni! Een stoere Challenge voor Kanjers tot en met 16 jaar die op zoek zijn naar een sportieve uitdaging. Op een unieke locatie -het terrein van de ZAMC in Zelhem- dagen wij zoveel mogelijk kinderen uit om deel te nemen aan de bootcamp voor het goede doel: Kanjers voor Kanjers. Kijk voor meer informatie, foto's en de film op www.kanjerchallenge.nl